5+1 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΤΕ ΣΤΟ B2B E-COMMERCE

Στις μέρες μας όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που εμπορεύονται προϊόντα ή προσφέρουν υπηρεσίες επενδύουν στην διαδικτυακή τους παρουσία. Το πλέον σύγχρονο κανάλι προβολής και διαχείρισης των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων είναι αναμφισβήτητα το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Μέσω αυτού, η επιχείρηση βρίσκεται με ένα κλικ δίπλα στον πελάτη αλλά και στον συνεργάτη της κι έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώνει διαδικασίες άμεσα, εύκολα και με μειωμένο κόστος.

Τα οφέλη που προσφέρει ένα e-shop σε επίπεδο B2B είναι πολυάριθμα κι αφορούν τόσο λειτουργικότητες της ίδιας της επιχείρησης όσο και ενέργειες που σχετίζονται με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Παρακάτω αναφέρονται συνοπτικά μερικά από αυτά:

1. Brand awareness
Η ανάπτυξη ενός B2B e-shop, θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, επιτρέποντας στο target group να γνωρίσει το προφίλ της εταιρείας σας καθώς και τις δραστηριότητές σας. Κάτι τέτοιο θα επιτευχθεί είτε δημοσιεύοντας τις σελίδες των καταλόγων σας είτε χρησιμοποιώντας στοχευμένο περιεχόμενο marketing. Συνοψίζοντας, η επιχείρηση σας θα επωφεληθεί από την υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, προσελκύοντας δυνητικούς πελάτες ή μεταπωλητές.

2. Αύξηση πωλήσεων
Ένα αποτελεσματικό B2B ηλεκτρονικό κατάστημα θα επιτρέψει στην επιχείρησή σας να ελιχθεί, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς και τελικά να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση θα επιτύχει τη δημιουργία νέων καναλιών πωλήσεων, αφού θα έχει την ευκαιρία να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της. Συνεπώς, η προσέλκυση νέων πελατών θα οδηγήσει την επιχείρησή σας σε άνοδο πωλήσεων. Παράλληλα, το κατάλληλο B2B e-shop θα σας επιτρέψει να εφαρμόσετε αυτοματοποιημένα ισχυρές τεχνικές cross-selling και up-selling, ενθαρρύνοντας τον επισκέπτη να προβεί σε αγορές συγκεκριμένων προϊόντων/υπηρεσιών που του έχουν προταθεί.

3. Μείωση διαχειριστικού κόστους
Ένα ισχυρό πλεονέκτημα που προσφέρει ένα B2B e-shop είναι η αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών. Έτσι, οι διαδικασίες γίνονται πιο αποτελεσματικές την ίδια στιγμή που τα περιττά κόστη μειώνονται. Η απλοποίηση των διαδικασιών σε συνδυασμό με την μείωση του διαχειριστικού κόστους επιτρέπουν στην επιχείρηση να αυξήσει τα έσοδά της και τελικά να οδηγηθεί σε ανάπτυξη.

4. Αύξηση αποδοτικότητας & αποτελεσματικότητας
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσω της διασύνδεσής του με back-end συστήματα όπως το ERP (Enterprise Resource Planning), παρέχει εξαιρετικές ευκαιρίες για κάθε B2B οργανισμό να βελτιώσει την απόδοσή του. Δύο από τα τμήματα μιας επιχείρησης που επωφελούνται εξαιρετικά από την ανωτέρω ενοποίηση είναι τα εξής:
Τμήμα εξυπηρέτηση πελατών
Από τη στιγμή που οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ηλεκτρονικά, το τμήμα μπορεί να επικεντρωθεί στις ουσιαστικές λειτουργίες που του αναλογούν. Η ανάγκη για επανακαταχώρηση δεδομένων σε ανεξάρτητα συστήματα εξαλείφεται με αποτέλεσμα να μειώνονται τα σφάλματα και να βελτιώνονται οι διαδικασίες διανομής κι αποθήκευσης.
Τμήμα πωλήσεων
Η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης (remote access) στις παραγγελίες των πελατών (ιστορικό, τιμολόγηση κ.ά.) θα βοηθήσει την οργάνωση της φυσικής ομάδας πωλητών της επιχείρησης.

5. Analytics
Το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο παρέχει στην επιχείρησή σας την κατάλληλη πλατφόρμα για μια ολοκληρωμένη εκστρατεία analytics. Ένα e-shop χονδρικού εμπορίου επιτρέπει στον εκάστοτε οργανισμό τη δυνατότητα να αξιολογήσει βάση αριθμών τις εκστρατείες Μάρκετινγκ, το μίγμα προϊόντος, την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων, την αφοσίωση των χρηστών κ.ά.

Μια αποτελεσματική B2B πλατφόρμα σίγουρα θα ωφελήσει άμεσα την επιχείρησή σας. Ωστόσο, παρουσιάζει σημαντικά οφέλη και ως προς τους χρήστες της, δηλαδή τους δυνητικούς σας συνεργάτες. Το κύριο ίσως πλεονέκτημα είναι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη.

Πελατοκεντρική εμπειρία
Η σύγχρονη επιχείρηση αναζητά τρόπους να ικανοποιήσει τις αυξημένες προσδοκίες των συνεργατών της όσον αφορά την αγοραστική τους εμπειρία. Μέσω ενός responsive B2B e-shop, η επιχείρηση προσφέρει στους συνεργάτες της (πελάτες, προμηθευτές, αντιπρόσωποι, διανομείς κ.ά.) τις εξής βασικές δυνατότητες:

  • Βελτιωμένη λειτουργικότητα αναζήτησης προϊόντων & υπηρεσιών
  • Εύκολη διαχείριση παραγγελιών
  • Διευκόλυνση διαδικασίας πληρωμών (π.χ. χρήση πιστωτικού ορίου)
  • Εμφάνιση εμπορικού υπολοίπου
  • Δυνατότητα αξιολόγησης προϊόντων & υπηρεσιών
  • Ενημέρωση για προσφορές / Εξατομικευμένες προτάσεις
  • Άμεση εξυπηρέτηση πελατών

Eπικοινωνήστε μαζί μας για το καινούργιο σας project

Snowing big flakes at our office in Thessaloniki! Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! #softweb #officeviewhttps://t.co/dW0V87RfAk
Mr. Petros Amanakis representing Softweb at Thessaloniki Summit 2018 Dinner with Prime Minister of Greece, Bulgaria… https://t.co/60zFCATg1f
Mr. Petros Amanakis representing Softweb at Thessaloniki Summit 2018 Dinner with Prime Minister of Greece, Bulgaria… https://t.co/KUmkLj1J0y
Softweb exploring new opportunities in the Web Summit. #softweb #pocketwarp #greece #portugal #lisbon #websummithttps://t.co/mcP3BLkE2g
Softweb was named by Clutch as one of the best business service provider in Greece based on client feedback, work q… https://t.co/DFFdGGg5io
Τριπλή συμμετοχή της Softweb στην 83η ΔΕΘ. #softweb #pocketwarp #innovation #usatif2018 #tif #tif2018 #helexpohttps://t.co/r7LrFTF0y3
Η Softweb ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο mobile application, για τον επίσημο τουριστικό οδηγό της Θεσσαλονίκης, «Thessal… https://t.co/D3QIOrd8gK
Ψηφιακός εκσυχρονισμός των ΕΛΤΑ από την Softweb. Δημιουργήστε το προσωπικό σας γραμματόσημο, με το καινοτόμο mobile… https://t.co/BM6ABuqb17
Follow SoftWeb on Twitter
Softweb Adaptive I.T. Solutions IKE 
Καλέστε μας
+30 2312 206 406

ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Κτιριακό Συγκρότημα Ganas & Ganas
Κτίριο Γ', 2ος όροφος
9ο χλμ Θεσσαλονίκης - Θέρμης
Ελλάδα

+30 211 850 8385

Γεωργίου Παυλάτου 11
Αθήνα
Ελλάδα